تبلیغات
بزرگترین بانک جامع مهندسی صنایع و مدیریت ایران - بتسا - چه چیز مشتری بانکداری الکترونیک را وفادار نگه می دارد؟
 تماس با سایت  | فرم درخواست تبلیغ در سایت بتسا ایمیل  |  صفحه اصلی  

 

سایت مهندسی صنایع بتسا حامی علمی و فرهنگی دوره های آموزشی و خدمات شركت هایی كه لوگو آنها در زیر آمده است، می باشد.(جهت كسب اطلاعات بیشتر بر روی لوگو كلیك كنید)

IMQ Academy

TUV Academy Iran – Germany

TUV Inter Cert

دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع موسسه آموزش عالی پژوهش

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان

پگاه سیستم

شرکت فرآیند بهبود پارسیان

موسسه مدیریت پروژه آریانا

مرکز همایش های تخصصی نما

شركت گستر نگار پرنیان

دانش پژوهان مرکز تحقیقات مدیریت ره آورد ایرانیان

بنیاد توانمند سازی منابع انسانی ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن لجستیک ایران

انجمن مهندسی ارزش ایران

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور
  






موسسه آموزش عالی آزاد ماهان
توجه توجه: *در صورتی كه می خواهید از امكانات ترجمه مقالات مرتبط با مهندسی صنایع و مدیریت توسط تیم ترجمه بتسا استفاده كنید، می توانید مقاله pdf و شماره موبایل خود را به ایمیل industrial.betsa@gmail.com ارسال نمایید. تا 24 ساعت بعد نتیجه تائید انجام یا عدم انجام ترجمه، sms می گردد.
           ** شارژ اعتبار بتسا با مزایای ویژه **                        ایمیل بتسادریافت اخبار بتسا از طریق موبایل

فرصتهای شغلی:  به لینک زیر مراجعه کنید.                                                                                            
لینك استخدام مهندس صنایع و مدیریت ایران  ارسال خبر،فرصتهای شغلی و انتقادات به بتسا                        

صفحات :


¯ چه چیز مشتری بانکداری الکترونیک را وفادار نگه می دارد؟

دوشنبه 26 اسفند 1387

کد مقاله: 103ITECBA

pdf چه چیز مشتری بانکداری الکترونیک را وفادار نگه می دارد؟

WHAT KEEPS THE E-BANKING CUSTOMER LOYAL?

تحلیل و بررسی چند گروهی در مورد "نقش تعدیل کننده ی خصوصیات مصرف کننده روی وفاداری الکترونیکی در صنعت خدمات مالی"

چکیده

در نگاه اول، اینترنت با توجه به پتانسیل صرفه جویی مالی و سرعت انتقال اطلاعات، وسیله ای ایده آل برای انجام دادن فعالیت های بانکی بنظر می رسد. از یک دیدگاه فنی و مبتنی بر هزینه، کاملا منطقی است که بانک ها تا جایی که می توانند فعالیت های مالیشان را آنی کنند. در این رابطه، با توجه به اینکه ارتباط بین بانک و کاربر، ارتباطی مجازی می باشد این سوال مطرح می گردد که چگونه می توان وفاداری مشتری به سیستم آنی را به سرعت افزایش داد.

این مقاله، اهمیت پیش زمینه های وفاداری آنی، از جمله اعتماد، کیفیت وب سایت، کیفیت خدمات و رضایتمندی کلی را بررسی می کند. این مقاله به جای بررسی اینکه کدام فاکتور، مشتریان را به سمت استفاده از بانکداری آنی در مقابل بانکداری غیرآنی هدایت می کند، مشکل را متوجه این امر می سازد که چگونه می توان مشتریان را آنی وفادار به کارپردازی مشخص نگهداشت. 

کلمات کلیدی: وفاداری، بانکداری الکترونیکی، مدلسازی معادلاتی ساختاری، تحلیل چند گروهی

Keywords: Loyalty, E-Banking, Structural Equation Modeling, Multigroup Analysis

برای دریافت متن ترجمه مقاله فوق می توانید آن را در فرم درخواست مطرح فرمایید. (این مقاله 14 صفحه Pdf و با حجم179کیلو بایت (KB) می باشد.)

نوشته شده در دوشنبه 26 اسفند 1387 و ساعت 12:16 ب.ظ توسط : بزرگترین بانك جامع مهندسی صنایع و مدیریت ایران (بتسا)
ویرایش شده در - و ساعت -



 

صفحات:




Google

بایگانی موضوعات دسته بندی شده

 

فرصتهای شغلی بروز مهندسی صنایع و مدیریت ایران
عمومی (12)
معرفی سایت (2)
ارزیابی کار و زمان (10)
کنترل کیفیت (23)
برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات - نت (11)
نرم افزارهای مهندسی صنایع (34)
تحلیل سیستم (2)
طرح ریزی واحدهای صنعتی (3)
مهندسی فاکتورهای انسانی - ارگونومی (7)
ْSimulation شبیه سازی (4)
کنترل تولید و کنترل موجودی (3)
Six Sigma شش 6 سیگما (7)
تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی) (31)
مهندسی ارزش (2)
مدیریت و كنترل پروژه (37)
مهندسی معکوس (0)
برنامه ریزی تولید (8)
مدیریت کیفیت (6)
طراحی ایجاد صنایع (کارخانه) (2)
JIT تولید به هنگام (درست به موقع) (3)
TQM مدیریت کیفیت جامع (1)
بهره وری (4)
مهندسی مجدد (2)
FMEA تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آن (2)
SCM مدیریت زنجیره تامین (2)
EFQM مدل تعالی سازمانی (4)
فیلم های آموزشی مهندسی صنایع (0)
همایش ها و کنفرانس های مهندسی صنایع (125)
Tabu Search جستجوی ممنوع (4)
ERP برنامه ریزی منابع سازمان (5)
اقتصاد مهندسی (2)
ارزیابی و مدیریت عملکرد (3)
MIS سیستم های اطلاعاتی مدیریت (3)
الگوریتم ژنتیک (13)
Knowledge Management مدیریت دانش (13)
لجستیک (1)
دوره های آموزشی (760)
TRIZ روش ابداعی حل مساله (4)
IT تکنولوژی اطلاعات-بازاریابی و تجارت الکترونیک (5)
Lean Manufacturing تولید ناب (1)
Management مدیریت (8)
Ebook و كتاب مهندسی صنایع و مدیریت (3)
* MCDM تصمیم گیری با معیارهای چندگانه (2)
HSE مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست (1)
HRM مدیریت منابع انسانی (1)
CRM مدیریت ارتباط با مشتری (2)
كارشناسی ارشد (6)
معرفی شركت های مهندسی صنایع و مدیریت (10)
رشته مهندسی مالی (با کلیک ،باز و بسته می شه)


 

جستجو

خبرنامه:


پس از تایید وارد ایمیلتان شوید و بر روی لینک فعال سازی کلیک نمایید
اشتراك در خبرنامه فقط ایمیل های Gmail
برای عضویت ایمیل های دیگر بجز Gmail ایمیل و مشخصاتتان را به شماره 30007650001350 اس ام اس نمایید.

نشانی پست الکترونیک:

آمار سایت آمار سایت بتسا
  امروز :
بازدید های امروز :
بازدید های دیروز :
بازدید كلیه :
كلیه ارسال ها :
كلیه نظر ها :
تعداد اعضای خبرنامه :
18065
Display Pagerank


بالای صفحه Copyright © 2005-2017 by Betsa.ir | © مهندسی صنایع و مدیریت و نرم افزار و مقالات - بتسا هرگونه برداشت از محتویات و مندرجات این سایت با ذكر ماخذ و آدرس لینک آن بلامانع است