تبلیغات
بزرگترین بانک جامع مهندسی صنایع و مدیریت ایران - بتسا - طراحی و ارائه مدل مفهومی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر كارآفرینی(مقاله مرتبط با بازاریابی)
 تماس با سایت  | فرم درخواست تبلیغ در سایت بتسا ایمیل  |  صفحه اصلی  

 

سایت مهندسی صنایع بتسا حامی علمی و فرهنگی دوره های آموزشی و خدمات شركت هایی كه لوگو آنها در زیر آمده است، می باشد.(جهت كسب اطلاعات بیشتر بر روی لوگو كلیك كنید)

IMQ Academy

TUV Academy Iran – Germany

TUV Inter Cert

دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع موسسه آموزش عالی پژوهش

موسسه آموزش عالی آزاد ماهان

پگاه سیستم

شرکت فرآیند بهبود پارسیان

موسسه مدیریت پروژه آریانا

مرکز همایش های تخصصی نما

شركت گستر نگار پرنیان

دانش پژوهان مرکز تحقیقات مدیریت ره آورد ایرانیان

بنیاد توانمند سازی منابع انسانی ایران

انجمن مهندسی صنایع ایران

انجمن لجستیک ایران

انجمن مهندسی ارزش ایران

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور
  






موسسه آموزش عالی آزاد ماهان
توجه توجه: *در صورتی كه می خواهید از امكانات ترجمه مقالات مرتبط با مهندسی صنایع و مدیریت توسط تیم ترجمه بتسا استفاده كنید، می توانید مقاله pdf و شماره موبایل خود را به ایمیل industrial.betsa@gmail.com ارسال نمایید. تا 24 ساعت بعد نتیجه تائید انجام یا عدم انجام ترجمه، sms می گردد.
           ** شارژ اعتبار بتسا با مزایای ویژه **                        ایمیل بتسادریافت اخبار بتسا از طریق موبایل

فرصتهای شغلی:  به لینک زیر مراجعه کنید.                                                                                            
لینك استخدام مهندس صنایع و مدیریت ایران  ارسال خبر،فرصتهای شغلی و انتقادات به بتسا                        

صفحات :


¯ طراحی و ارائه مدل مفهومی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر كارآفرینی(مقاله مرتبط با بازاریابی)

یکشنبه 1 دی 1392

طراحی و ارائه مدل مفهومی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر كارآفرینی سازمانی در شركتهای كوچك و متوسط (SMEs)

خلاصه مقاله:

در محیط پیچیده، پویا و بسیار متغیر امروزی، شركت ها نیازمند طراحی و اتخاذ استراتژی هایی هستند كه بتوانند آنها را در بهبود روز افزون عملكردشان یاری رساند. زیرا در چنین محیط رقابتی شركت هایی قادر به بقا هستند كه از گردونه ی رقابت جا نمانده و خود را با شرایط متغیر و پویای بازار رقابتی همگام نمایند و این موضوع نیاز به نوآوری و كارآفرینی را برای بقای سازمانها اجتناب ناپذیر كرده است. بازاریابان درگیر فرآیندی سهتند كه نه تنها فرصتهای متغیر را شناسایی می كنند، بلكه تغییر مستمر در سازمانهایشان و در بعدی وسیع تر در بازار را سبب می شوند. از سوی دیگر بین بازاریابی و كارآفرینی وجوه مشتركی وجود دارد از جمله قابلیت نوآوری و بازار محوری به عنوان ابعاد قابلیت بازاریابی هستند كه قابلیت نوآوری و بازار محوری جو نوآورانه برای كاركنان را افزایش می دهد بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر كارآفرینی سازمانی در شكرتهای كوچك و متوسط چه در سطح كشور و چه در سطح بین المللی كمتر مورد توجه قرار گرفته است. لذا هدف از این پژوهش طراحی و ارئه مدل مفهومی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر كارآفرینی سازمانی در شركت های تولیدی كوچك و متوسط است. روش تحقیق به صورت بررسی اسنادی بوده و مدل تحقیق نشان می دهد كه بین تمام ابعاد قابلیت های بازاریابی (بازار محوری، قابلیت نوآوری، قابلیت نام تجاری) و كارآفرینی سازمانی در شركت های كوچك و متوسط رابطه وجود دارد.

کلمات کلیدی: قابلیت بازاریابی، كارآفرینی سازمانی، قابلیت نوآوری، بازار محوری، قابلیت نام تجاری، شركتهای كوچك و متوسط

نویسندگان:

(داود فیض): دانشیار دانشكده مدیریت دانشگاه سمنان، عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان

(سمیه زنگیان): دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت كارآفرینی دانشگاه سمنان

pdf دانلود متن کامل مقاله (این مقاله 17 صفحه pdf با حجم 609.49 کیلو بایت (KB) و مربوط به همایش ملی دانشگاه كارآفرین (صنعت دانش محور) می باشد.)

نوشته شده در یکشنبه 1 دی 1392 و ساعت 09:55 ب.ظ توسط : بزرگترین بانك جامع مهندسی صنایع و مدیریت ایران (بتسا)
ویرایش شده در چهارشنبه 4 دی 1392 و ساعت 12:06 ق.ظ



 

صفحات:




Google

بایگانی موضوعات دسته بندی شده

 

فرصتهای شغلی بروز مهندسی صنایع و مدیریت ایران
عمومی (12)
معرفی سایت (2)
ارزیابی کار و زمان (10)
کنترل کیفیت (23)
برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات - نت (11)
نرم افزارهای مهندسی صنایع (34)
تحلیل سیستم (2)
طرح ریزی واحدهای صنعتی (3)
مهندسی فاکتورهای انسانی - ارگونومی (7)
ْSimulation شبیه سازی (4)
کنترل تولید و کنترل موجودی (3)
Six Sigma شش 6 سیگما (7)
تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی) (31)
مهندسی ارزش (2)
مدیریت و كنترل پروژه (37)
مهندسی معکوس (0)
برنامه ریزی تولید (8)
مدیریت کیفیت (6)
طراحی ایجاد صنایع (کارخانه) (2)
JIT تولید به هنگام (درست به موقع) (3)
TQM مدیریت کیفیت جامع (1)
بهره وری (4)
مهندسی مجدد (2)
FMEA تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آن (2)
SCM مدیریت زنجیره تامین (2)
EFQM مدل تعالی سازمانی (4)
فیلم های آموزشی مهندسی صنایع (0)
همایش ها و کنفرانس های مهندسی صنایع (125)
Tabu Search جستجوی ممنوع (4)
ERP برنامه ریزی منابع سازمان (5)
اقتصاد مهندسی (2)
ارزیابی و مدیریت عملکرد (3)
MIS سیستم های اطلاعاتی مدیریت (3)
الگوریتم ژنتیک (13)
Knowledge Management مدیریت دانش (13)
لجستیک (1)
دوره های آموزشی (760)
TRIZ روش ابداعی حل مساله (4)
IT تکنولوژی اطلاعات-بازاریابی و تجارت الکترونیک (5)
Lean Manufacturing تولید ناب (1)
Management مدیریت (8)
Ebook و كتاب مهندسی صنایع و مدیریت (3)
* MCDM تصمیم گیری با معیارهای چندگانه (2)
HSE مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست (1)
HRM مدیریت منابع انسانی (1)
CRM مدیریت ارتباط با مشتری (2)
كارشناسی ارشد (6)
معرفی شركت های مهندسی صنایع و مدیریت (10)
رشته مهندسی مالی (با کلیک ،باز و بسته می شه)


 

جستجو

خبرنامه:


پس از تایید وارد ایمیلتان شوید و بر روی لینک فعال سازی کلیک نمایید
اشتراك در خبرنامه فقط ایمیل های Gmail
برای عضویت ایمیل های دیگر بجز Gmail ایمیل و مشخصاتتان را به شماره 30007650001350 اس ام اس نمایید.

نشانی پست الکترونیک:

آمار سایت آمار سایت بتسا
  امروز :
بازدید های امروز :
بازدید های دیروز :
بازدید كلیه :
كلیه ارسال ها :
كلیه نظر ها :
تعداد اعضای خبرنامه :
18065
Display Pagerank


بالای صفحه Copyright © 2005-2017 by Betsa.ir | © مهندسی صنایع و مدیریت و نرم افزار و مقالات - بتسا هرگونه برداشت از محتویات و مندرجات این سایت با ذكر ماخذ و آدرس لینک آن بلامانع است